elenavera | 03 Octubre, 2006 20:07 |

Com que hi ha molts usuaris que encara no ho fan, ho torno a repetir: assigna el teu bloc i cada article que publiquis a la categoria global corresponent.
Les instruccions les vaig publicar dijous passat, apareixen des de fa un dies a la nota que encapçala la portada i a més a més es poden trobar al punt 8 de les preguntes freqüents
Assignant el teu bloc i cada article que publiquis a la categoria global corresponent obtindràs una major visibilitat per als teus escrits i rebràs més visites. A més li facilitaràs la vida als lectors que s'interessen per algun tema en concret.
Si consideres que hi falten categories d'articles o categories de blocs, pots proposar-ne de noves i considerarem la seva creació.
Així, doncs, jo assigno aquest article a la categoria d'article Tecnologia. D'altra banda, el meu bloc figura a la categoria de blocs Tecnologia
Elena | 04/10/2006, 10:17
Potser ha coincidit amb moments de sobrecàrrega del servidor. No és l'habitual. Ja em diràs si el problema persisteix.
Escric, poc sovint, sobre temes relacionats amb BalearWeb, estàndards del W3C, accessibilitat web, posicionament als buscadors d'Internet, màrqueting...
| « | Març 2010 | » | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Dl | Dm | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | ||||
duplicitat
Miquel | 03/10/2006, 23:05
hola helena, cada cop, ara, que prem el botó de publicar, al cap d'una bona estona s'em queda la pantalla en blanc i quan torn a entrar comprov que l'article s'ha penjat per duplicat, i només prem un cop el botó. Abans això no passava.